ایپام چیست و در ایپام چه میگذرد؟

در این مقاله قصد داریم شرکت ایپام و فعالیت­های آن را معرفی کنیم.

بلاگر

بلاگر

ایپام

شرکت ایپام (ایده پرداز دانش نوین آرشام) در سال 1396 با هدف توسعه سرویس‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت گردشگری تاسیس شد. ایده آغاز فعالیت‌های ایپام با مشاهده توسعه همه‌جانبه اپلیکیشن‌های موبایلی، افزایش دسترسی به گوشی‌های هوشمند، افزایش سرعت و ضریب نفوذ دسترسی به اینترنت و وجود نیازها و خلاء‌های موجود در حوزه گردشگری طی سال‌های گذشته، شکل گرفت.

کارهای بزرگ، ایده‌های طلایی و سرویس‌های خاص، معمولا نیازمند راه‌کارهای نرم‌افزاری اختصاصی، زیرساخت‌های پیشرفته و سرویس‌های متنوع مبتنی بر فناوری اطلاعات هستند. ایپام با بررسی نیازهای شما و با توجه به توانایی‌های علمی و تخصصی موجود در این مجموعه، بهترین راه‌کارهای اختصاصی را برای رفع نیازهای شما ارائه و اجرا می‌کند.

بسیاری از مدیران سازمان‌ها، با توجه به شناخت عمیق از خدمات سازمان و مخاطبان خود، ایده‌ها و راه‌کارهایی بسیار موثر برای بهبود و توسعه خدمات دارند. ایده‌هایی که می‌تواند آورده‌های مالی فراوانی را نصیب سازمان نماید. اما اغلب مسئله پیچیدگی‌های فنی اجرای چنین راه‌کارهایی، آنها را از پیشبرد ایده‌های خود باز داشته است. ایپام با سال‌ها تجربه در طراحی و اجرای انواع سرویس‌های نرم‌افزاری، تخصص بالایی در ارائه و اجرای بهترین و موثرترین راه‌کارها در این زمینه دارد.

سرویس های ایپام

خدمات ایپام شامل گستره‌ی بزرگی از خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری و مالی است. از مهمترین خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

انجام پروژه‌های نرم‌افزاری

  • نیازسنجی پروژه
  • طراحی محصول
  • پیاده سازی پروژه
  • مدیریت پروژه
  • پشتیبانی پروژه

خدمات پرداخت آنلاین و موبایلی و پوز

  • پیاده سازی درگاه­های داخلی و خارجی
  • تسهیل پرداخت­های موبایل
  • سامانه کیف پول الکترونیکی
  • پرداخت­های pc pos

برخی از سرویس‌های ایپام

 گردش پی:

گردش‌پی در ایپام از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در حوزه فین تک آغاز نموده و با راه اندازی سیستم‌های مالی متنوع سعی در ارائه سرویس پرداخت­یاری، متناسب با کسب و کارهای مختلف دارد. اپلیکیشن گردش‌پی جهت سهولت تمام آحاد جامعه خدمات متنوعی را در نظر گرفته است که گوشه‌ای از آن‌ها به شرح زیر است : خدمات کارت به کارت، پرداخت انواع قبوض خدماتی و دولتی، رزرو هتل و بلیط هواپیما، خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت و مشاهده خلافی خودرو، امور نیکوکاری و… گردش‌پی پرداخت­یارِ قابل اعتماد و توصیه شده بانک گردشگری بوده و طرح‌ها و تسهیلات‌ آن موجب سهولت در انجام تراکنش‌های متنوع بانکی شما خواهد بود.

این روش‌ها در ایپام از مدرن‌ترین متدهای پرداخت در دنیای فناوری هستند؛ و به دلیل ساده کردن فرآیند انجام تراکنش‌های مالی در سرویس‌های مبتنی بر وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل برای کاربران نهایی، مورد توجه کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده این سرویس‌ها قرار گرفته‌اند. برخی از سرویس‌های گردش پی نظیر زیرساخت کیف پول الکترونیکی از طریق وب‌سرویس در اختیار کسب‌وکارهای گوناگون قرار می‌گیرد؛ تا از طریق آن بتوانند توسعه محصولات خود را با هزینه بسیار کمتر و سرعت بیشتر انجام دهند.

 پرداخت سازی:

شما با پرداخت سازی در ایپام با استفاده از یک API منحصر بفرد، می توانید به داده های مورد نیاز برای غنی سازی تجربه کاربران نهایی دسترسی پیدا کنید. از جمع آوری، طبقه بندی و غنی سازی اطلاعات حساب ، گرفته تا شروع پرداخت و معاملات، کسب و کار شما، برای ارائه مشاوره مالی شخصی قابل رویت است.
ایپام با از بین بردن موانع فنی، هر تجارت را قادر می سازد با استفاده از یک پروتکل ایمن با مشتریان ارتباط برقرار کند. بانک ها، ارائه دهندگان مالی و توسعه دهندگان دارای بلوک های ساختمان هستند تا ظرف چند دقیقه API شخصی خود را برای برقراری ارتباط، متصل و نظارت کنند.

 بیکن پی:

بیکن‌پی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ایپام (ایده پرداز دانش نوین آرشام) است. ایپام در بیکن‌پی به دنبال ارائه محصولات مبتنی بر فناوری بیکن است.

ایپام مدت‌ها در زمینه بیکن، فناوری‌های مورد استفاده در آن، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای آن و جنبه‌های توسعه کسب‌وکار مبتنی بر بیکن به تحقیق و پژوهش پرداخته‌است؛ و امروز به پشتوانه این تجارب، می‌تواند ادعا کند که با ارائه خدمات متنوع مبتنی بر بیکن، می‌تواند روش ارتباط شما با مشتریان کسب‌وکارتان را متحول کرده و از این طریق، به کسب‌وکار شما رونق ببخشد.
مجموعه بیکن‌پی با بهره بردن از تخصص و تجارب متخصصان خود و همچنین سایر زیرمجموعه‌های شرکت ایپام، از جمله مجموعه گردش‌پی و مجموعه پرداخت‌سازی، توانسته است راه‌کارهایی جامع و هماهنگ را در زمینه‌های پرداخت، گردشگری، ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات از طریق بیکن، به کسب‌وکارهای گوناگون ارائه دهد.

بیکن در شرکت ایپام ، ویژگی های منحصر به فرد خاصی در حوزه پرداخت دارد، بیکن هویت مشتری را تشخیص داده و با اتصال به صندوق فروشگاهی، فاکتور پرداخت را از طریق اپلیکیشن هماهنگ شده با بیکن، به او نشان می‌دهد. در این شرایط مشتری می‌تواند بدون هیچ کار اضافه‌ای مثل اسکن QR Codeمبلغ فاکتور را پرداخت نماید. با پرداخت مبلغ فاکتور، فروش انجام شده به صورت خودکار در صندوق فروشگاهی شما و بخش تاریخچه پرداخت اپلیکیشن نصب شده روی گوشی هوشمند مشتری ثبت می‌شود.

 هتل سیس:

هتل‌سیس در شرکت ایپام پلتفرم نرم‌افزاری یکپارچه است که تمام نیازهای هتل‌ها را برای مدیریت خدمات و ارتباط با مهمانان در اختیار آنها قرار می‌دهد. این پلتفرم روال انجام کار را برای مسئولان هتل ساده‌تر و دریافت خدمات را برای مهمانان دلپذیرتر کرده است. هتل‌سیس از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایل و تلویزیون هوشمند، در اختیار صاحبان هتل­ها  قرار میگیرد؛ تا از طریق آن بتوانند به ارائه خدمات متنوع و مدرن به مشتریان بپردازند. هتل‌سیس به کمک سیستم ارتباط با مشتریان خود، مسئول اتوماسیون تمامی خدمات هتل، از زمان درخواست رزرو تا پس از اقامت مهمانان است. همچنین این پلتفرم امکانات جدیدی برای سرگرمی و تفریحات مهمانان را در هتل‌ها فراهم می‌کند؛ تا مشتریانِ مراکز اقامتی تجربه خوبی از اقامت در آنجا داشته باشند.

امکانات هتل­سیس در ایپام:

  • سفارش از رستوران­ها و کافه­های هتل
  • رزرو میز در رستوران­ها و کافه­های هتل
  • خرید آنلاین از فروشگاه­های هتل
  • بیدار باش
  • چک­این آنلاین
  • تغییر و یا تمدید اتاق
  • سفارش تاکسی
  • سفارش خدمات البسه
  • گزارش مشکلات اتاق
  • مشاهده لحظه­ای صورت حساب و پرداخت آنلاین

سخن پایانی

ایپام معتقد است که می‌توان از ظرفیت‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای گسترش صنعت گردشگری و افزایش کیفیت خدمات در این صنعت استفاده کرد. بنابر همین اصل، رسالت اصلی محصولات و سرویس‌های طراحی شده در مجموعه ایپام، کمک به رشد صنعت گردشگری و پشتیبانی فعالان این حوزه، از طریق فناوری اطلاعات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *